Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blublub

Hej hej..
Jag skrev ett långt inlägg förut men blogg.se var stört så då sket jag i alltihop.
Dagen idag har varit lite sisådär,,
massa krångel med vissa saker. Jag vart jätteirriterad och det resulterade i en jävla huvudvärk.

Sen kom iaf mamma & syrran och hälsade på en liten sväng.

Vi åt kyckling till middag och fy fasen va gott de var, mmmm :)
Jag äter bara kycklingen, tycker inte om ris eller sånt nåt mer.. föresten vi har alltid råris, det är iaf godare än vanligt ris och mycket nyttigare.
Fast lite kolhydrater måste man få i sig varje dag, annars fungerar inte hjärnan som den ska. :P

Nej nu ska jag fortsätta med mitt..
hej hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback