Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bra dag idag!

Idag har dagen fan varit bra. Jag har en sån där bra känsla i magen.
Jag hämtade Hugo på dagis, skrev på VAB-pappren, gick och mötte Linda :)
Sen gick vi på KappAhl och kika lite, åh vad jag vill veta kön på bebisen / bebisarna så jag kan handla, vore ju perfekt nu när det är så mycket rea överallt. Fast det är ingen brådska, jag hinner än innan bebisen / bebisarna ska ut :)

Vi gick vidare till ÖB, köpte lite nyttosaker som diskborstar, tandborstar, sköljmedel osv.
Och in på Maxi och köpte lite mat.
Efter det åkte hon hem med min fasters man Peter (hennes låtsaspappa), och jag gick till Dollarstore och väntade på mamma, för hon skulle ändå handla så :)
Vi var in där och handlade lite mer nyttosaker, tvättmedel och sånt..

Sen köpte vi kebabrulle, fan va mums de va / är, har mer än halva kvar..
Och nu är vi hemma. :)

Nu sitter jag och gosar med en lite trött Hugo, sen blir det läggdags för han och sen tv.
Är det nåt kul på tv ikväll? Minns inte.. jaja..

Tack Linda för idag!! Var jättekul att umgås & prata lite :)
Och att träffa Elias igen, var ett tag sen sist, han har vuxit minsann.
Det står inte på förräns han fyller 1, i April, tyckte de va nyss han föddes.
Lille sötnosen :)
Hoppas vi ses på torsdag!



Tjingeling

Kommentarer
Postat av: E ☆ Aspelin (emelieaspelin.blogg.se)

Jaa, för det gör verkligen ont ibland :S Ska nog ta & kolla upp det där..



Här får du en länk med en gratis fotobok, jag brukar söka på google & ibland så hittar man. =)

Men på den här länken är det en kampanjkod som du skriver in när du ska beställa. Du gör först själva boken i deras program och sen får du fylla i adress & så där typ.. :) Plättlätt!



http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/icakuriren/index.asp?utm_source=Icakuriren_20090720&utm_medium=Print&utm_campaign=Gratis-Fotobok

2010-01-26 @ 18:44:40
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack katarina själv. Jag tyckte det va riktigt skoj att äntligen få träffa dig. Saknar dig så mycket. Ja du Elias fyller snart 1 år. Endast tre månader kvar och jag som nyss tyckte jag kom hem från BB... haha

Jag hör av mig på torsdag :-) Så kommer jag över till er en sväng då. Kram o puss , Älskar dig <3

2010-01-27 @ 10:21:22
URL: http://februaryflicka.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback