Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Efterlyser våra sopsäckar.

Jag fattar inte vart endel saker tar vägen.
Jag är helt säker på att vi har haft sopsäckar, men jag hittar dom ingenstans.
Sånt är så irriterande.

Jag tänkte rensa ur min garderob och slänga ner sånt som jag inte använder så ofta,
så det som jag använder ofta får plats i garderoberna :)
Jag har så mycket ..
i nya lägenheten får vi en stor klädkammare som jag ska ha som garderob! :)
Då får allt plats :)

Jag saknar min stora garderob som vi hade på stormyren, där hade jag alla mina kläder, väskor, smycken, skärp osv..
Nu ligger allt huller om buller..

Det är faktiskt bara 1 ½ månad kvar tills vi flyttar, så lika bra att börja i tid så jag inte behöver stressa sen. Vem vet, jag kanske mår sämre om ett tag,, då är det skönast att ha lite gjort..

 

Jag ska väl leta vidare..

hej hej:)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback