Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Hans vann!
Jag tycker det alltid är så roligt att se när någon vinner, hur glada dom blir, man blir så glad själv när man ser andra :)

Men han är lik min pappa alltså, på utseendet. haha.
Det är jag inte den enda som tycker, krulligt mörkt fluffhår, ansiktet..
som vissa av mina vänner vet så har jag ingen kontakt alls nästan med min pappa..
så det kändes faktiskt lite konstigt att titta på någon som ser så lika ut.
Blandade känslor..

Men men sånt är livet, alla har inte den perfekta familjen, tyvärr.
Jag är iaf glad över vissa minnen som jag har, inget kommer nog vara bättre än då så jag försöker tänka på dom glada stunderna.. låter sulligt men jag går inte in på detaljer..
fast det är vääldigt jobbigt allt det här..
jaja inget jag tänker skriva mer om här..


Nu ska jag kela med lille Tic som ligger bredvid mina ben :)
Sen sova..
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

Tack så mkt. din är också fin :) Jag gick faktiskt in i vecka 19 idag. Hur mår du idag då?

2010-01-30 @ 22:25:36
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: sannie

TACK! :)



så söt hugo är! ^^ hur gammal är han? :)

Jag ska förhoppningsvis jobba som au pair i usa. Får hoppas på att mitt utseende är ett hinder.. även fast jag är rädd för det :/

2010-01-31 @ 11:35:34
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback