Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Filmtips :)


Den var jättebra! Joel Kinnaman är ju bara för bra! Jag gillar typ alla filmer som han är med i, och att han är het som få är ju ett + ;)

När jag såg den så kom jag att tänka på mina ex, haha.
Fy fan vad jag är glad att jag kom därifrån!
Ronny är den mildaste av dom alla, och även så har ju han gjort en hel del dumheter.
Tänk om jag hade levt som jag gjorde förut, vad som helst hade ju kunnat hända.
Hur kan man leva så, för ens föräldrar & syskons skull?
Alltså hur ego får man va, tänk på hur dom hade känt OM något hemskt hade hänt.
Nej gud vad glad jag är över att jag kom därifrån och träffade Ronny!!
Han räddade mig och jag räddade han ;)
Sen fick vi Hugobus och hela livet ändrades totalt, men bara till det bättre!
Jag är så tacksam för det jag har idag, även om jag många gånger inte kan inse det pga allt hemskt som händer.
Ronny & Hugo är mitt liv idag, min fina familj, mina bästa vänner ;)
Jag älskar er så!



Ännu en jättebra film är:

Lite hemsk i början, men sen var den så sorglig, jag satt här och grät som ett litet barn haha :)
Men väldigt bra!

 






Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback