Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Glädjedödare.

Fick anonym kommentar, jag anar vem det kan vara som skrev, men jag orkar inte bry mig, jag tog bort skiten.
Men jag blir så irriterad!
Alltid när man är extra glad över något så ska någon komma och säga något för att antyda att jag inte borde vara glad, eller att dom har det ännu bättre än mig och att jag bara är en liten myra.
Varför kan inte jag få vara glad ? Få se lite ljust på framtiden?

Vissa tror att man har glidit igenom livet hur lätt som helst, men ni har ingen jävla aning, ni ska bara veta.
Jag orkar inte skriva upp allt här för det är för privat och för hårda ord mot vissa men jag hade gärna bytt liv med någon annan.
Mitt liv förut, hela mitt liv ända tills jag fick Hugo har bara varit åt helvete.

Sluta va så jäkla högfärdig, du är inte bäst i världen, det finns andra som faktiskt också kan ha det bra.

Jag är iaf överlycklig för att jag har fått den finaste pojke som existerar på denna jord och för det magiska som vi väntar på!
Även om det sticker i dina ögon att läsa!



Kommentarer
Postat av: marlene

förstår inte varför vissa folk ska vara så elaka, vet ej vad som har skrivits men jag märker att du blir ledsen. stå på dig gumman, du förtjänar å vara glad å lycklig <3<3<3

2010-01-14 @ 18:00:23
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Bra där Nina! På dom bara! Ruska av dig som en våt katt!! Helt otroligt hur vissa människor är!

Kram till dig!!



Ps, tycker din blogg är jättespännande! Annars hade jag ju inte hängt här varje dag. Nu är det ju superspännande med magen din också!!! Gud vad nyfiken du måste vara!

2010-01-14 @ 21:28:52
Postat av: Ammie

ÅÅÅ gumman, om jag visste vem den där anonyma va, då jäklar! asså åå, jag undrar också varför vi inte kan få vara glada?! jämt är det nån som ska klaga eller se ner på en!! usch!

skiit i denna person och försök ta hand om dig på bästa sätt, jag finns här och JAG är glad för eran skull! längtar efter å få lukta på din bäbis :)



puss gumman <3

2010-01-14 @ 21:37:55
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Maley

Anonyma människor är så små och ynkliga! Tänk om dem kunde växa ur pottringen och bete sig lite vuxet.



Stå på dig för sjutton.



Du har all rätt i världen att vara lycklig!



Kram.

2010-01-16 @ 21:44:05
URL: http://misstrash.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback