Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi =)

Det känns så roligt :)
Barnmorskan Kerstin ringde mig imorse, och hon hade pratat med hon som har hand om ultraljudet, eftersom vi ska ha en tidigare tid än 23 feb som var vår egentliga tid.
Och dom skulle skicka en tid så vi ska dit om någon vecka :)
Så spännande!

Det jag inte har skrivit eller sagt till så många är att vi kanske väntar tvillingar..
Det är många tecken som tyder på det, jag har mycket tvillingar på min sida av släkten också.

När Barnmorskan kände på min mage och kände att livmodern var större och högre upp än vanligt när man väntar en bebis i v.13 så sa hon också att antingen så är jag i ca v.16 eller så är det tvillingar i ca v.13,
och att hjärtlljuden hördes kan ju bero på att jag är längre gången, eller att vi hade en jäkla tur bara att hon prickade in så rätt.

Men vi får se, jag har haft lite aningar, såna där känna-på-sig-tankar bak i huvudet att TÄNK OM vi får tvillingar.
Skulle va lite coolt om det blir så, då var mina aningar rätt isåfall :)

Men blir det inte tvillingar så gör det faktiskt inget,
jag är jätteglad att vi ska få minst en till iallafall :)


Jag har iaf ett måste, OM vi ska få tvillingar så MÅSTE jag ta körkort innan dom vill ut,
annars blir det lite för jobbigt med 3 barn utan körkort osv..
Då kommer jag känna mig tvingad och då kommer det nog gå bra,
jag är ju sån att jag alltid jobbar bäst under stress!


Iallafall så är jag glad, jag är glad att jag har liv i magen :)
Det finns inget underbarare än att veta om det.




Föresten så gick det jättebra att lämna Hugo på dagis idag, han vart inte ledsen alls :)
Och jag mår bra idag, mår inte illa alls, så det känns skönt!


Nu måste jag plugga klart innan Hugo ska hem.

Puss & kram



Jag saknar alla mina vänner, var så längesen jag umgicks med någon,,
har varken haft ork, lust eller tid..
och när jag väl har haft energi så har jag fått lov att fixa så mycket annat.. och när jag inte har haft någon energi så har jag helt enkelt inte viljat, är inge roligt att umgås med någon som inte orkar liksom, så då håller jag mig undan istället.
men det blir väl så när man är vuxen med ett ansvarsfullt liv,
man kan inte umgås lika som man gjorde när man var yngre.


Kommentarer
Postat av: E ☆ Aspelin

Ååå va spännande! :) Nu längtar ju t.om jag tills du får veta om det är en eller två små knattar där inne :D Hoppas allt går bra! :D

2010-01-14 @ 22:06:57
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback