Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Home.

Har varit och storhandlat.. så nu är kyl, frys & skafferi fulla. Jag är så duktig på att köpa massa mat och sånt, men det hinner oftast ruttna innan vi äter det.. jag hittar liksom ingen balans i det hela, och om vi ska handla när vi behöver något så handlar man ju alltid nåt onödigt , så jag vill inte handla varje dag iaf.. :P
hur gör du, handlar du varje dag eller storhandlar du? :)

Köpte även present till syrran som fyller 19 år den 14 Februari, på alla hjärtans dag :)
Fast i år blir det inte lika röjj som förra året hahahaha, fyy vilken kväll,
men roligt var det tills jag somnade iaf ;P
Usch hur man kan bli, jag har blivit sådär hemskt full / däckat 3 ggr i hela mitt liv,
men fy vad pinsamt det är när man har blivit sådär!

Tur att det inte händer längre, för nu efter graviditeten kommer jag ha ännu mindre tid ork och lust att festa ;) För då har jag en till gos att ta hand om och det går alltid i första hand :)



Hugo i Falun, dec 09.




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback