Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Juhupp.

Igår skrev jag ett jättelångt inlägg men blogg.se var stört så ingenting gick att publicera..
men det var nog lika bra det för det var bara ett deppinlägg..

Hade en sån där jättedålig dag igår igen, kunde inte äta nånting utan att få upp det,
ingen ork till nåt alls, migrän, deprimerad..
lite komiskt hur det kan variera från dag till dag men jag antar att alla hormoner har med det att göra.
När jag väntade Hugo vart jag också ännu mer deprimerad än vad jag redan var pga alla hormoner, så jag antar att det blir likadant nu med.

Men överlever gör jag! Deprimerad har jag varit ända sen jag var liten, men jag vägrar gå tillbaka till att äta mediciner för dom funkar aldrig iaf, man blir bara känslokall och hemskt av antideprissiva.
Bättre att inse hur livet är och ta dagen som den kommer än att ta massa idiotmediciner.
Anser jag, efter mina erfarenheter av olika sorters antideprissiva.
Det finns ett perfekt exempel i min släkt som typ lever på piller och skyller allt på medicinerna,
som är helt koko i bollen nu,, så blir det antar jag, vi är inte byggda för att äta massa konstiga piller.
Vissa klarar sig kanske inte utan men det är deras liv..

Jaja.. alla tycker som dom vill och såhär tycker jag :P

Idag känns det iaf lite bättre, ska snart gå ut och gå lite, sen handla lite mat.
Måste ut nu när det är så varmt!
Både igår och idag är det -4 ute vid den här tidpunkten, det blir nog varmare under dagen också :)
Hoppas det håller i sig för nu är vi vääldigt trötta på den isande kylan & mer än -20 varje dag!
Nästan -30 vissa dagar.

Hej så länge :P

Kommentarer
Postat av: Matilda

Är det så varmt hemma nu? Här uppe är det fortfarande -20 och det drar jätte kallt.

Tråkigt att du mår så igen, hoppas det blir bättre snart igen:)

Kram

2010-01-17 @ 11:04:15
URL: http://MatildaMatsson.bloggie.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback