Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kryssning!

Jag satt nyss och tittade lite på Färjan på tvn, åh vad jag saknar det!
2009 var jag iväg på två turer, jag & Ammie åkte till Tallinn i Juni, det slår nog fan allt alltså :)
Helt osannolikt, allt var så roligt, så bra!
Sen åkte jag med familjen i oktober, en 24 timmars med Cinderella.
Det var också kul, men inte lika röjj som till Tallinn ;)
Tur att man inte åker sånt där så ofta haha, det är ju lite hårt ibland på såna resor måste jag säga.

 



 HAHAHAHAHA Ammie jag garvar lika mycket varje gång jag ser den där bilden :P

 Och den med!! HAHA ;)

Verkligen en minnesvärd tripp med världens bästa Ammie! Saknar dig!



 Oktober-resan.
 




Kommentarer
Postat av: Ammie

men gumman, gråter saknar dig och den resan jag med! va fan säger du, ska vi börja spara till en tallinresa till??? :D



åååå saknar dig!



Puss <3 du är världens bästa nina, bara så du vet

2010-01-15 @ 23:03:11
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback