Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kvällen.

Vi fick besök av Jessica & Ola ikväll :)
Det var en trevlig överaskning! Ganska bra att dom tar initiativ att komma hit utan att vi har bestämt det, jag tycker att det kan vara bra att göra så ibland, man blir ju glatt överaskad och det piggar alltid upp :)

Jag har ju så svårt att planera saker, om jag ska träffa nån osv..
för jag var aldrig hur jag mår den dagen,, och det är så jobbigt att behöva avboka hela tiden..
man vet inte riktigt hur man ska göra, man glider ju ifrån endel när man aldrig ses,
men jag hoppas att jag mår bättre snart så jag kan göra mer!
Är ju snart inne i halva gravditeten så jag håller tummarna att min må-bra-tid kommer snart!

Nu ska jag titta på Scream 2 på tvn, såg Scream förra Söndagen och det var många år sen jag såg dom så det är på tiden att jag ser dom igen :)
man ser alltid nya saker & detaljer när man ser filmer med så lång tids mellanrum..

Vi hörs imorgon!
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback