Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag.

Måndag och gud va skönt det känns att det är en vanlig dag igen.
På onsdag är det röd dag, men sen så är det väl vanliga veckor igen?
Man behöver ha dom där rutinerna som man ofta har i vardagen..


Igår ville Hugo inte somna förräns runt 22,, och jag var dötrött..
när vi skulle sova så somnade jag ganska fort, men sen poff sa det i mitt huvud så vaknade jag och var jättepigg.. jag hatar när det blir så..
sen somnade jag inte om förräns efter 01..
Som tur var så var Hugo trött och sov ända till 9.30 idag :)


Har nyss pratat med mora strand, dom skulle säga till gubben som har hand om renoveringar att vi inte vill ha renoverat i nya lägenheten, så då får vi billigare hyra istället.
Om vi vill göra om sen kan vi göra det då, men eftersom vi har Hugo och ska få fler småttingar så vill jag inte att det ska vara jättefint hehe..
Så vi ska ner och skriva kontrakt på torsdag :)
Dom har bara så dumma öppetider, 9-12,, men jag ska fråga mammsen om hon kan skjutsa så att hon får passa Hugo medans. Han har inget dagis på hela veckan..


Idag har jag mått lite halvkasst igen,, men ska snart försöka få i mig lite frukost.
Annars ska vi väl vara hemma och fixa lite, jag ska försöka plugga lite om Hugo tillåter.

Hej så länge..
och just ja, dom där bilderna jag skulle lägga upp för några dagar sen, jag glömmer alltid bort det haha,, ska försöka göra det sen.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback