Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

My löve.

Nu är det mindre än 2 timmar tills Hugo ska hem från dagis!
Jag saknar han,  tycker det är jobbigt att ha han på dagis när jag hellre hade kunnat ha han hemma så vi kan leka & mysa & titta på barnprogram & lägga memory & allt :)
Tur att han bara är där 5 timmar..

Nu ska jag plocka undan lite här sen sminka mig..
Har fått ischas nu igen också, inte så skönt.
Kan knappt gå utan att det hugger i hela benen..
skulle ha varit och rätat ut ryggen efter graviditeten med Hugo men det är alltid bra att vara efterklok ;)
Nu får jag lida denna graviditeten också, men det är det värt sen iallafall.

Nej, hej på er!

Kommentarer
Postat av: E ☆ Aspelin (emelieaspelin.blogg.se)

Ischas, är inte det typ en nerv som är i kläm eller nåt sånt? jag har funderat på om jag kanske har nåt sånt problem, för ibland får jag så jäkla ont i svanken & i låren så jag kan inte resa på mig & kan knappt gå, vill bara grina för att det gör så ont.. Är det ischas? :S

2010-01-26 @ 13:08:20
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback