Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Namn.

DENNA sida står det lite om de populäraste namnen på nyfödda.
Vi har lite funderingar på namn på bebisen / bebisarna,
bland annat Linn eller om det är flicka och Benjamin om det är pojke.
Jag har alltid gillat Kevin, men nu heter ju varenda unge det så det är inte lika fint längre.

Jag vet att det är tidigt än men man kan ju inte undgå att fundera lite ;)


Men man ska aldrig bestämma nåt innan man har bebisen i sin famn.
När vi väntade Hugo så hade vi inget flicknamn, bara Theodor som pojknamn, men när Hugo föddes så såg han inte ut som någon Theodor. Då sa Ronny "Hugo", jag tyckte "njaaa".. jag tänkte på Hugo (björnes hund eller vad det är haha) och på Hugo det där trollet i spelet..
Men han såg ändå ut som Hugo. Så Ronny fick sin vilja igenom och vi är nöjda :)
Jag vet bara en till pojke som heter så, ändå så har det varit med på populär-listan i flera år.





Kommentarer
Postat av: E ☆ Aspelin (emelieaspelin.blogg.se)

Åååå.. jag längtar tills jag också får gå och börja fundera på namn :)

2010-01-27 @ 20:30:02
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback