Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oh so tired.

Fy sjutton vad trött jag är. Hade kunnat somna bums.
Men snart är det Robinson finalen och den ska vi se.
Sen ville Ronny titta på nån film, men jag vet faktiskt inte om jag orkar..
jag brukar somna typ 22 oftast..

vet inte vad jag ska skriva.. känner inte för att skriva så mycket när man får klagomål på det som faktiskt handlar om ens liv & ens egna tankar som man blottar här..

Nej nu ska jag se på tv.
Vår älskade Hugo sover sött, han är så gullig när vi lägger han,
vi säger Natti Natti eller God natt och han säger på sitt sätt "dli dli dli" typ haha,
vet inte hur han får natti natti till det men :P
Barn är roliga, dom har sina egna små idéer.
Och vad är mer uppiggande än att se sånt :)


Ha en bra kväll! Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback