Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oj!

Jag är förvånad!
Hugo har ätit snart 4 mackor till frukost & 3 små glas med blåbärssoppa.
Det är mycket mer än vad han brukar äta.
Han är ju väldigt dålig på att äta.. och till frukost brukar han ta kanske en tugga av en macka och ett glas blåbärssoppa(eller något annat). Vad man än serverar så vill han inte ha..
Så när han väl äter så blir man glad.


Tittar på nyheterna på tv4, om det där huset som rasade mitt i natten i nåt land i veckan..
jag tycker det är hemskt. Tänk att ligga och sova och sen helt plötsligt rasar hela huset.
Sånt har jag alltid varit skraj för när vi har bott i såna lägenheter hahaha.
Inte för att dom är lika höga å så, men :P
Det är så mycket som kan hända här i livet när man minst anar det,
man ska verkligen ta vara på tiden man har tillsammans!!


Ronny jobbar idag, duktig du är älskling :)
Sen är han ledig imorgon, sen jobbar han 13-23.30 nästa vecka.
Sådana veckor är jobbiga, både för han och för mig & Hugo.
Vi hinner inte ses mycket alls & det är såååå trist och ensamt att sitta här på kvällarna och bara vänta tills han kommer hem..
Såna dagar är så långa.

Men han är duktig, tänk vilken skillnad det är på han om man jämför med typ 4 år sedan då han bara slarvade och inte tog något ansvar alls. Han insåg att det inte gick att leva på min inkomst som jag hade då, så han tog sig i kragen och började slava hos arbetsförmedlingen, tills han började på svetsutbildningen, där han var bäst av alla ;) och han fick gå där ända tills han fick jobb så han hade nåt att göra, fick olika praktikplatser och fick till slut jobb där han jobbar nu. :) Han har jobbat där i 2 år nu tror jag. :) Jag vet att Hugo var nån månad gammal då han fick jobb och det är typ 2 år sen :P Hugo är snart 2 ½.

Men man måste ju bli vuxen nån gång och han har imponerat på många!



Så mina vänner, jag & Hugo kan gärna umgås på eftermiddagarna!
Efter tisdag har jag inget planerat.
Så hör gärna av er ;)

Nu ska jag torka min blåbärsnisse runt munnen, sen se om det är nåt barnprogram på tvn som lockar Hugo, så jag kan ta en snabbdusch.

Hej hej :)




Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma & gravid

Ja det var ingen rolig natt.

Ååå vad roligt! Grattis! :D

2010-01-30 @ 10:17:58
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Jenka

Hejhej! Ja det är inte lätt att hitta unga mammor :P ändå känns det som det finns många utav dom :D Jag bor i Vänersborg :) Själv då?

2010-01-30 @ 10:50:40
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hehe okey.. :) Gå över tiden hoppas verkligen jag inte att jag gör...

2010-01-30 @ 10:57:19
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Linda Jansson

Jag vill gärna ses nästa vecka :) hoppas de går bra på tisdag<3

2010-01-30 @ 11:43:57
URL: http://februaryflicka.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback