Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag.

Hugo är på dagis och han var lika glad idag att han skulle dit :)

Jag har dödat lite bakterier här hemma, ganska viktigt, dörrhandtag, lysknappar, tv-dosan, datorn, mobilen osv.. känns lite fräschare efteråt.

Nu ska jag plugga lite, har prov imorgon.

Känns meningslöst, det som började så bra i höstas har spårat ur,, tycker att lärarna ska ta sitt ansvar, jag hade ju svenska B i dec, och läraren fick för sig att ta ledigt helt plötsligt tills nu i slutet av jan, och har då inte skickat in betyget till CSN så jag får inga pengar på hela våren. Så nu är allt lite körigt, mer än vanligt. Vi som kommer behöva köpa vagn och massa grejer,

vi kommer inte ha råd med nånting.. Ronnys lön har vi ju som tur är, men det går till alla räkningar, hyra, dagis, bredband, el, mat m.m. Tur att hyran i nya lägenheten bara är 200 kr mer än här iaf.
Jag hoppas nästan på ett mirakel, att CSN beviljar iaf för betyget kommer ju komma in så fort gubbfan har kommit tillbaka. Jag fattar inte, det känns lite konstigt, kan man göra så? Bara strunta i allt & alla elever?..

Det här har verkligen tagit energi av mig sen dec, jag har pratat med dom och förklarat tusen gånger hur allt är, det är ju garanterat att betygen kommer in men dom fattar ju fan noll.

"Förklara lite utförligare bla bla bla" fast jag har sagt samma sak många gånger.

Äh orka, jag har annat att lägga energin på. All kommer krascha men vad kan vi göra..

jag kommer inte få nåt jobb, ingen vill ha någon gravid som ska va mammaledig snart..

Slutgnällt för idag.

Nu ska jag plugga iaf..

todiloo.




Min sol när allt annat är grått! <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja tråkigt nog finns det folk som har väldigt svårt att förstå, tråkigt att höra att det drabbat dig!

Kramen

2010-01-27 @ 17:49:04
URL: http://MatildaMatsson.bloggie.se
Postat av: Jessica

Hej stumpan vad duktig du är! Jag är så nyfiken på vad du använder och gör rent med? har letat efter bakteriemedel men aldrig hittat nåt..:/ Om du vill tipsa så får du gärna det, allt bra annars då? kram

2010-01-27 @ 18:00:45
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback