Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Plutten :(

God morgon.
Imorse när jag gick upp så var ytterdörren öppen.. Ronny hade inte stängt när han åkte till jobbet.
Fan vad arg jag vart :P Teddy var borta och det var iskallt i hela lägenheten.
När jag ringde Ronny och "skällde" lite på han så sa han att han precis hade funderat på om han hade stängt dörren..
Flumm!
Jaja, Teddy kom in efter ett tag, alldeles iskall. :(
Jag tror iaf att Ronny tänker en extra gång innan han åker hemifrån på morgnarna från och med nu.

Hugo är på dagis, första gången på typ 3 veckor. tror jag, innan jul nån gång var han där.
Han ville inte dit och vart jätteledsen när dom tog han och gick in.
Men bara han har sett alla kompisar och lekt lite så går det nog över.
Är väl ovant, han har ju varit med mig konstant i flera veckor så han är väldigt mammig, nu igen..

Vår andra dator är klar föresten, fick sms av Adde igår, så vi får se om vi får hem den idag.
Nu ska jag städa massor, putsa väggar osv haha. Nej då men jag ska städa inför förbesiktningen imorgon.
Sen idag ska jag till MVC på koll :)



Föresten, vad irriterad jag blev när jag tittade på vädret på tvn nyss,
hon sa att imorgon finns det risk att det blir -18 ute och enligt vädret så är det -7 ute här nu.
NJAA, det är -20 här..
Det har liksom varit nästan -30 i flera dagar och det är långt ifrån -7 nu.
Man kan då inte lita på vädret på tvn.
Bättre att titta ut genom fönstret ;)


Kommentarer
Postat av: E ☆ Aspelin

Ja, det är nog ganska dumt. Känns ju inge vidare om både jag & M skulle vara arbetslösa.. :/ Men jag måste göra nånting snart. Blir knäpp av det här :( Att söka jobb i flera år är inte kul.. :S

2010-01-12 @ 11:27:47
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback