Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Suck för middag.. :P

Borde snart göra middag.. men det känns såå onödigt..
Jag är ju aldrig sugen på nåt, då är det såå svårt att veta vad sjutton jag ska göra..
Ronny är sjuk och vill inte äta..
Hugo äter ju lika dåligt som vanligt, så mer än hälften av all mat slängs i detta hem..
Lite dumt med tanke på att vi inte har så mycket pengar, för det blir ju en hel del pengar som slängs..
kanske borde lära mig att återanvända maten i nån annan rätt?

Just nu ligger Hugo på sin cars-matta och tittar på tv,,
han blir så arg när man byter kanal när det är nåt han vill se :P
Ibland är det en dålig reklam, men han vill se ;p
Jag har försökt att lägga mattan i hans rum, men icke. Han drar ut den igen och lägger den framför tvn i v-rummet. Inte för att den är så mjuk och skön att ligga på men hehe.,,
barn är roliga ibland.


Läste på dt.se att det går världens kräksjuka, så det är säkert det vi har fått.
Ronny blir då hemma imorgon med, Hugo ska inte till dagis på hela veckan, för säkerhets skull.
Nu har Hugo gått på dagis 1 år, han började inskolningen 15 Jan 09,
gud va tiden går fort.

Snart är det 1 år sen min älskade Ludde gick bort, 21 Jan 09 var en otroligt jobbig dag,
usch vad jag grät i flera veckor efteråt, jag trodde aldrig jag skulle bli "normal" igen.
Jag är verkligen djurvän, jag älskar djur och är otroligt blödig när nåt djur är sjukt eller så.
Jag tycker synd om myggor när jag har dödat dom haha.
Fast jag hatar hästar, usch fula äckliga stora saker som bajsar överallt. :P
Och folk har mage att gnälla på små hundskitar som ligger ute, men hästblajor som är flera gånger så stora får fan ligga kvar?! Stört.

Man kan ju inte tycka om allt här i världen!



Nu ska jag väl göra nån mat..

tjingeling.






Älskar dig min fining !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo nu går det undan..

Har ju bf den 22 mars.. exakt två månader snart! Om två dagar :)

Du då?

Kram!

2010-01-20 @ 08:44:43
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback