Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tisdag

God morgon.,. idag ville Hugo till dagis, skönt de, han vart så glad när han fick åka pulka dit och när han kom in och möttes av sina kompisar :)
Efter dagis ska vi gå och möta Linda & Elias. :)

Hörde precis på tv4 nyheterna att forskarna har kommit fram till att barn till mammor som rökt under graviditeten kan få hjärtfel och högt blodtryck, och att de problemen "bildas" tidigt.
Tur att jag inte röker, skulle aldrig göra det medans jag bär på ett annat liv!
Jag slutade med rökning & snus på en gång jag vart gravid med Hugo och har inte börjat igen.
Usch blir bara äcklad av sånt..
Men det är jag, alla andra får göra hur dom vill.


Idag är det inte lika kallt som igår, -10 var det när jag kollade sist.
Igår var det -15.
MEN imorgon skulle det snöa massor, blåsa och bli kallt..

Nej nu måste jag försöka få i mig nåt att äta, magen känns inge bra.

Hej.

Kommentarer
Postat av: marlene

såg oxå det på tv. men det lustiga är att mamma rökte med mig i magen å jag har lågt blodtryck:P men däremot tycker jag inte att man ska röka när man är gravid men det är ju som sagt ens eget val. kraaaaaaaaaaaam

2010-01-26 @ 10:19:36
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oscar tackar och bockar :)

Hoppas att det går bra på UL nästa vecka!

2010-01-26 @ 10:37:15
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Dagis är jättebra om man behöver det :)

Vi behöver inte det & det ska inte jag behöva sticka under stolen med för folk blir illa berörda enligt mig ;)

2010-01-26 @ 10:46:31
URL: http://onttonen.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback