Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tomt.

Det är så tomt här hemma.
Ronny & Hugo gick till Färnäs och jag gick och lade mig, kunde jag sova? Nej..
men har vilat iaf. Nu är jag inte lika gungig i huvudet..
Undrar vad vi ska äta idag?
Om han har tänkt ut nåt?

Hugo var så glad när han skulle få gå ut & åka pulka, och så fick han sitta på sin ullpläd & ha det mysigt :)
Sötnos.
Ronny frågade mig igår om jag tyckte att han var en bra pappa.
Ja självklart svarade jag! Han är verkligen det, och han gör allt för att Hugo ska ha det bra, må bra men ändå så säger han till när Hugo vill lite för mycket (trotset ni vet..)
och Hugo lyssnar. Han vet när han gör fel men han kan inte låta bli och så står han och tittar på oss med sneda ögon och flinar :P Buspojke.

Nej nu ska jag ringa till dom och se när dom kommer, jag saknar dom, det är alldeles för tyst här.
Svarar på era kommentarer sen ;)

Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Ja super mysigt :)

Kul att du kikade in ;)



Allt bra ? :)



2010-01-29 @ 18:30:01
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hihi, han tackar & bockar ;)

Där var han kanske bara typ 12v,

nu är han ca 8 månader,men han är,

typ fortfarande sådär liten :p hehe.



Jodå det är bara bra :)

Hur gammal är din son ? :)



2010-01-29 @ 18:41:53
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback