Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Uppe med tuppen

God morgon!
Imorse försov pappa Ronny sig, jag väckte han vid 7, annars går han upp 4.. då vaknade Hugo också och ville upp. Lika bra att gå upp då tänkte jag, ska man försöka att sova lite till så blir man bara sådär seg & ännu tröttare.

Men jag har ont i huvudet. Det är så drygt med såna där människor som bara tar ens energi,
jag skrev bara hur VI gör, jag skiter i hur andra gör, jag gör som jag vill med mitt barn och jag är övertygad om att vi gör rätt, en liten del på dagis och resten av dagarna hemma med oss. Visst, har alla rätt att säga om dom inte håller med, men då kan man göra det på ett moget, snällt sätt.

Jaja, nog om det!
Jag har så mycket viktigare saker att lägga min energi på.


Idag kanske Sandra & pojkarna skulle komma hit, hoppas inte min huvudvärk blir värre bara för hehe, det är rätt livligt när två 5 åriga tvillingpojkar & en busig Hugo lever rullan ;P
Men det är kul! Dom trivs så bra ihop och leker och har roligt.
Igår berättade Sandra att dom hade sagt -"vi älskar Nina & Hugo". Så gulligt!
Det där kommer bli riktigt charmiga pojkar :)




Kommentarer
Postat av: elina

okej :) , vi bor i trollhättan! :)

2010-01-30 @ 12:16:01
URL: http://elinabacklund.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback