Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vid närmare eftertanke..

.. så kom jag på att vem fan bryr sig?
Jag lever mitt liv på mitt sätt som funkar bra för mig och min familj och jag gör alltid det bästa & rätta som går för att ha ett balanserat liv. Enligt mig / oss.
Duger inte det åt andra, så visst, varför ska jag ändra mig för att andra tror sig veta bättre om hur jag är och hur jag gör?
Du gör precis hur du vill med ditt liv och det ska ingen lägga sig i, precis som jag gör med mitt och det ska heller ingen lägga sig i.


Nej tack, såna människor orkar vi inte med.
Hade du känt mig hade du aldrig skrivit sådär, jag kanske förstorade upp det här nu efteråt men jag vart faktiskt ledsen.

Alla är olika, alla gör olika, och ingen har rätt att klanka ner på någon annan.
När jag har skrivit om något här i bloggen som tydligen folk tagit åt sig av, så har det inte handlat om någon på det sättet, jag har bara skrivit hur jag tycker och gör i mitt liv och jag har inte ens brytt mig om att skriva något för att klanka ner på någon annan , för varför ska jag göra det? Vad tjänar jag på det? Det enda jag skulle få då är dåligt samvete och ångest,
och jag är ingen sån person.
Det vet alla som känner mig.

Det är lätt att tro saker om folk bara av att läsa ens blogg, man får ofta fel intryck av folk,
men när man endast läser och inte pratar med människan i verkligheten så ska man ha i bakhuvudet att det jag skriver, kanske den som läser uppfattar helt annorlunda.

Du skrev även att du inte vet om du ska skratta eller gråta när du läser min blogg,
vet du att det där är ärekränkning?
Skratta på du om du tycker att mina inlägg är så löjliga,
jag kan inte rå för att mitt liv har varit som det är och du vet inte ett skit om hur det har varit heller.
Jag har fortfarande lika stor rätt som vem som helst att skriva av mig UTAN att få massa skit för det.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback