Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yey..

Tänka sig, Hugo åt ett äpple och drack massor av saft, och har inte fått upp nåt än, inte bakvägen heller. :) och det var 2 timmar sen nu.
Han är pigg och är som vanligt, går omkring och sjunger och leker med allt och hjälper mig att sopa osv..
men jag vågar inte va säker än, senare kanske det blir värre igen?
Jag har inte så stor koll på hur magsjuka kan vara,, jag har inte haft det på säkert 10 år och Hugo har aldrig haft det , inte sån här spysjuka liksom.. dålig i magen kan man vara ändå utan att det är nån magsjuka.

MEN det är Ronnys tur nu :P
Stackarn, det är ju alltid så synd om karlar när dom är sjuka ;P
Dom är som barn som man ska ta hand om.
Men det gör inte mig nåt iaf, jag hjälper han gärna om han behöver & vill :)
Han har hjälpt mig så mycket under den här graviditeten så jag måste ge lite tillbaka.



Hur mår alla ni då? Bra hoppas jag!
kan ju inte va så kul att läsa mina inlägg idag, massa spyor och grejs haha.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja vi får se vad som kan tänkas hända ;)

Nu är jag i v.16 , (15+3 tror jag haha) så det går lite framåt iallfall ;) Du då ?

2010-01-18 @ 17:10:45
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Nanne

Fy fanken för magsjuka!

Jag och Jerry har då klarat oss, än så länge, från magsjukan.

Han är hur pigg som helst! Gissa om han retar upp mig på dagarna med sitt tjatande, och då han inte får sin vilja igenom, eller är dum mot Maija (hunden)! Jag får så dåligt samvete på kvällen, då jag lagt mig, över att jag varit så arg på honom.

Krya på er!

kram kram

2010-01-18 @ 18:24:19
URL: http://anelou.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback