Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Det känns bra.

Gud vad skönt det känns nu.. mina nerver lugnade ner sig så fort Ronny sa att han kommer hit imorgon :)
Han är verkligen min själsfrände, det märker man i sådana här situationer.
Jag saknar han massor och innan han åkte satt jag och grät bara av tanken att han skulle åka. :p
Om nån vecka har vi varit tillsammans i 5 år så det har ju satt sina spår ;)
Och att vi nu har 3 barn tillsammans svetsar ihop oss ännu mer.
Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden men man ska väl inte gå och tänka på sånt heller.


Nu har jag fått pröva på att sondmata, det är jättelätt men såklart lite nervöst när man ska göra nåt med nyfödda bebisar, man måste ju få lära känna dom och vänja sig vid situationen.
Men det gick bra.

Dom äter var 3e timme, så 20.30 var det dags, dom vaknade redan 20.15 och gnällde,
sen höll dom sig vakna en bra stund och Vincent prövade att tutta,
han har lite svårt att få det gå ihop, men han lär sig.
Max ammar jättebra när han orkar, han åt i säkert 40 min och mina tuttar är proppfulla med mjölk så där fick han garanterat i sig massor, man hör ju på kluckandet om dom sväljer..
Sen åt han full mängd i sonden också, hoppas han får behålla det.
Fortsätter det så så måste han iaf gå upp i vikt ganska snart.


Det ska bli roligt att bo där, vi får ha bebisarna hos oss, sköta allt själv, ska bli kul att ha kläder på dom och sånt, det har dom inte haft hittills när dom har legat nerbäddade.
Vi får vara ute, göra typ vad vi vill, gå ner på stan osv..
ta emot besök också så vill nån hälsa på så hör av er!! :)
Det finns tydligen lekplats där också så Hugo kan komma hit och hälsa på ;)


Imorgon kommer iaf mamma, syrran & Hugo hit och hade tänkt hälsa på, det är besöksförbud på avdelningen men vi får ju gå ut å så :)
Så Ronny åker med.

Jag känner mig lite spänd, ska bli såå kul att träffa Hugo imorgon, men ändå blandade känslor. Gud vad jag kommer börja grina :p
Har ju varit här på sjukhuset sen i Onsdags.. så länge har jag aldrig varit ifrån Hugo förr.
Han är så rolig att prata med i telefonen, sötnos!! <3

Undrar hur han reagerar när han ser bebisarna? ska också bli spännande..

Ska bli såå skönt att få "bo" för oss själva, att få ta hand om våra barn på eget sätt,
här känner man sig så övervakad och sånt tål jag inte,
jag vill kunna göra på mitt sätt..

Vart mycket text men ;)


Har ingen aning om det finns internet på hotellet men det märks.
Annars finns jag på mob.

Puss & Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback