Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Goood Morgon!

Fy sjutton vad ont jag hade igår, hatar när jag får såna där huvudvärks-attacker.
Kanske borde kolla upp det, det beror säkert på stress, brist på tillräckligt med sömn eller nåt sånt,
men man kanske kan få medicin iaf så man står ut när man får sådär ont.
Är glad att Ronny är hemma nu, men hur ska det bli när han jobbar sen och jag ska ta hand om 3 barn själv och om jag får sådär ont liksom..
Visst, igår hade jag druckit två öl så då hade jag inte kunnat ta nån medicin men..

Har haft migrän många gånger i mitt liv förut, men det känns annorlunda nu även om det gör lika ont.
men jaja...
nästa gång får jag väl åka in på sjukan och kolla upp det medans jag har så ont, man kan ju inte åka in när man inte har ont hehe..

Idag har jag iaf inte ont i huvudet. :)

Tur att varken Ammie eller Jessica var på sådär superbra festhumör igår, ingen av oss festade :p
vi som tänkte ha så kul.. men jaja, ibland blir planerna ändrade. Tur att det finns fler dagar/kvällar/helger!


Ammie vi måste ses nån dag iaf, jag pallar fan inte att bara va hemma med alla rutiner varje dag,
måste se väärlden haha :)
Har haft fullt upp ända sen vi kom hem från BB för några veckor sen,
så mycket besök,det har varit jättetrevigt.

Men nu måste jag träffa folk ute mer, hatar att bara va hemma en hel dag.


Jaja nu ska jag äta lite frukost sen ska bebisarna ha mat :)

Hoppas ni där ute mår bra och har en mysig helg :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet hur det känns med huvudvärk :( Jag gick till en läkare och har fått ut migränmedicin och andra lättare huvudvärkstabletter men ändå starkare än de man kan köpa på apoteket.



De röntgade också mitt huvud för att se så ingenting var fel. Ganska skönt att veta iaf...

2010-07-31 @ 12:04:38
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback