Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

I love it.

Som ni förstår är det ganska tajt med tid här..
imorse fick vi besök, sen har vi varit på BVC och sen varit hemma och fixat, har så mycket att göra så det är inte klokt.. Hinner inte ens äta, min frukost idag blev middagen.

Bebisarna är jättesnälla, dom ska äta var 3e timme hela dygnen sen sover dom i 2-3 timmar tills nästa gång dom ska äta.
Hugo är också jättesnäll, så det är inga problem med det :)


måste säga att det är lite jobbigt när alla vill hälsa på på en gång man kommit hem, jag förstår ju såklart att folk är nyfikna men vissa tjatar verkligen och jag orkar fan inte.
Dom närmsta prioriterar jag, resten hinner vi med sen. Hoppas folk förstår.

Trots all brist på sömn (jag får sova i omgångar, blir nog totalt 4-5 timmar/natt), allt som ska göras, all stress man känner över att bebisarna ska gå upp i vikt så det inte blir nåt mer skit med Falun,
och bla bla.. men trots allt så älskar jag detta, jag är så lyckligt lottad som har fått 3 underbara söner och dom är så perfekta alla 3, förlossningarna har gått så bra, och jag tycker det är skitkul att få börja vårat nya liv med våra nya tillskott i familjen :)


Vi var på BVC idag, dom går upp i vikt iaf, nu väger Max 2750g och är 50 cm lång,
Vincent väger 2610g och är 49 cm lång.
Snart har dom passerat sina födelsevikter.
Långa för "åldern" är dom, precis som Hugo alltid har varit.
Vi fick låna hem en våg också, vi ska ju väga dom ganska ofta..
så slipper vi gå dit varje dag..
Men GUD vad skönt det är att slippa avd 33 i Falun!
Allt är så lugnare här hemma, på BVC, vår bvctant Elisabeth är så lugn av sig så man blir liksom lugn själv, i Falun var allt helt koko, och där räknade dom varje gram, så när bebisarna hade gått ner 5 gram så var det hela världen typ, inte undra på om man blev nervös och stressad..
5 g kan ju va vad som helst, kiss, bajs ..


Det är så mycket jag har i huvudet som jag vill skriva, men jag glömmer allt när jag väl sitter vid datorn..
så det kommer väl när det kommer :p


Ska lägga ut lite bilder på facebook också,,
jaja..

Hej hej.



På vårt lilla rum på hotellet i Falun..
Jag, Max & Hugo.


Syrran, brorsan & Vincent.
Där ser man hur liten han är, folk säger att dom ser större ut på bilderna när man inte har nåt att jämföra med liksom.
dom är små :p


<3



Pluttisar :)



Kommentarer
Postat av: Jannika

Åh va härligt! har helt missat nytillskotten..:P Har itne kollat mamma-bloggarna jag följer på ett tag å alla har fått sina bebisar verkar det som!!



Grattis! verkligen! blir så glad för er skull å lite tårögd för att min tar två månader till på sig;) haha

2010-07-15 @ 09:22:14
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback