Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Massa fix..

Hej hej..
imorse skulle vi försöka ta ett fint familjefoto på oss, det gick inte bra.
Hugo vägrade vara med :p
Så vi gav upp ganska snabbt :p

Sen har vi varit ute och gått endel.. handlat, varit till Ronnys pappa, m.m...

fy vad svettigt det är, fast inte lika som när jag var gravid, TACK OCH LOV :D
Hoppas hormonerna inte blir så hemska nu efter förlossningen som det kan bli..


Nu fixar jag lite i bebisarnas Mina första år böcker, älskar sånt pyssel :)
Ska köpa fler böcker åt dom bara vi får in lite pengar.
Är något pank nu efter att ha fått lov att köpa massa mat i Falun,,
vi brukar ju alltid fylla frys & skåp varje löning,
och det gjorde vi i slutet på Juni också..
sen ville bebisarna ut helt plötsligt och då fick vi lov att köpa massa mer mat att leva på där..
På BB fick jag all mat, men inte Ronny.
På avd 33 fick jag bara frukost, Ronny fick inget..
på hotellet fick vi göra allt själv, det var ju som att vara hemma, matlagning osv..
fast inte hemma :p
Inte riktigt ett hotell men ganska skönt ändå att kunna ha friheten att göra egen mat osv. även fast det blev dubbel matkostnad den löningen..


Äh nu babblar jag bara massa strunt..

tjingeling.


Bus. Där ser man Vincent le också ;)


Love U!!

Kommentarer
Postat av: nathalie - nybilven mamma

Tack så mycket :D

Ja hihi massor av svart hår :D det har hon fått av sin pappa hihi (;

tack! Hoppas allt går lika fint för er med! <3

2010-07-16 @ 22:41:41
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: marlene

vilka fina pojkar du har=)

2010-07-17 @ 10:43:22
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: Emma & Theo

gud va fina kort! :D

2010-07-19 @ 09:18:31
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback