Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skön hemma dag.

Hej hej!
Idag ska jag inte göra nåt speciellt. Bara ta dagen som den kommer, va hemma och pyssla med allt som ska fixas.
Bebisarna sov bättre inatt, skönt :)

Hugo har börjat gå upp utan att säga till oss, förut så väckte han ju oss så fort han vaknade.
Men jag har märkt flera morgonar att han är uppe och åker med sin bobbycar utan att ha sagt till oss.
Det känns lite läskigt hehe, undrar vad han gör för bus när vi sover liksom?..
Nu får man verkligen tänka på att lägga undan allt som han inte ska få tag på..
Det har vi självklart gjort förut också, men det finns ju saker som inte är farliga eller så, men som man vill ha ifred utan att han ska fippla med det..


Nu ska jag fylla på mobilen, sen ge bebisarna mat om dom vill vakna ;)


Kommentarer
Postat av: marit

okej.. Jo jag förstår. De är ju lättast om du hör av dej då när du har tid.. Japp jag ska skicka ett sms när den lille är klar ;=)

2010-07-28 @ 14:05:41
URL: http://marithansson.blogg.se/
Postat av: Veronica - Snart mamma ♥

Har du? :D Men va kul, och va världen är liten hörru. Tänk att du har släktingar just där :p haha... Själv så har min sambo en del av familjen i Mora som vi snart ska åka och hälsa på :D



Ja jag hoppas det jag med. Har bara gått över EN dag men är redan så jävla less.. Så hoppas att det sätter igång snart..



Va bra att allt är bra med er :) Kram

2010-07-28 @ 15:26:14
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback