Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag..

Regn & grått & tråkigt..

Har varit och hälsat på en av mina småbröder som ligger på sjukhuset, handlat, köpt pizza sen har vi bara latat oss hemma. Bebisarna är så snälla och sover så mycket så vi har också kunnat typ sova.
Hugo sov en hel timme, han som aldrig sover på dagen & Ronny sov också.
Jag vill inte sova på dagen, då är det omöjligt att somna på kvällen sen..


Jag är irriterad också.
Köpte en ny mp3 spelare i fredags, vill verkligen ha en, älskar att lyssna på massa bra musik när jag är ute & går, städar osv. Perfekt då man har småbarn som sover och man inte vill ha massa musik igång hemma..

igår lade jag in typ 400 låtar.. tog aslång tid, tror vår dator håller på att ge upp, suck, har inte råd med en ny..

idag gick det inte ens att starta mp3n. Fattar inte varför. Jävla skitgrejer.
Vi som inte har så mycker pengar just nu, tog oss råd ändå, och så går den sönder på en gång..
ska skicka tillbaka den och jag hoppas jag får en ny.
Jag har jämt sånt otur med allt sånt.

Bröstpumpen gick sönder här om dagen, men idag funkade den.
wierd.
Så har inte kunnat pumpa på hela gårdagen, har inte så mycket mjölk kvar heller,
hinner inte pumpa så ofta.. det tar tid och med all stress man har så hinner man inte.
Inte så konstigt om mjölken sinar, hinner aldrig vila och hinner inte äta som jag ska..
tur att bebisarna har fått i sig endel mjölk av mig iaf.
Ersättning funkar jättebra det med så det är skönt..
Men helst vill man ju ge sitt barn sin egen mjölk, och det blir billigare om vi inte måste köpa ersättning till varje måltid till 2 bebisar..


aja,, nu ropar Hugo.
Hörs sen :)
Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback