Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Torsdag :)

Idag har jag bara varit hemma och fixat.. skulle ju ha en sån dag igår men det vart inte så då så fick ta det idag istället ;)

Ronnys bror har varit hit en sväng, annars har vi bara städat lite & myst med våra barn :)






Fick lov att leka lite med nya kameran :)
Haha..


Tok. ( fråga mig inte vad jag gör för fult leende för det vetifan :P )

Max :)

Vincent :)



Hoppas ni har det bra allihopa? :)

Puss



Kommentarer
Postat av: Veronica

Men haha vad söt han är Hugo, raggarbil :P Skönt att han inte är rädd ju :)

Ja Nim har sovit oroligt och varit orolig mest hela dagen, asjobbigt :S



Vad har lilla Vincent på ögat då?



Klart man inte säger nej om de kommer för de haft en mardröm etc.. men bara för att de vill skulle jag aldrig palla. Men man ska väl inte säga för mycket förrän man är där :P

2010-07-29 @ 20:32:21
URL: http://attblifler.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback