Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Varmt är det!

Ja usch,, har tyckt det har varit så skönt några dagar med svalt väder.. idag svettas man ihjäl typ.
Blir nog en jobbig natt inatt..
här om natten så frös jag verkligen, hade två täcken på mig.. var fan evigheter sen jag frös så haha.


Jag & småttingarna var ner på stan med mamma idag.. jag fick lov att köpa en ny kamera,
hade egentligen inte råd men jag anser att det är viktigt med en kamera när man har barn,
speciellt små bebisar.. man vill ju föreviga så mycket på foton och dom växer ju så otroligt fort så att vänta tills nästa eller nästnästa löning känns för länge..
vår andra kamera är ju dö :p

Köpte även hem lite vin, har blivit så sugen så jag fick lov :)
Vet inte när jag ska dricka det men :p
Jag varken ammar eller pumpar längre så det hindrar mig inte från att ta nåt glas vin.
Man behöver ju inte supa sig full bara för att man ska dricka lite vin nån gång, så moralnissarna där ute, ni behöver inte kommentera nåt :p

Hade jag kunnat amma så hade jag gjort det, att pumpa är svårt att hinna med för det tar tid att pumpa så mycket och sen mata och sen göra om allt igen efter bara en stund så att man hinner tills nästa mål..
det är mycket jobbigare och tar mer tid när det är två bebisar som ska ha mat.

Men ersättning funkar precis lika bra så jag mår inte dåligt över det.
Är även skönt att Ronny kan vara mer delaktig i maten..
det är väldigt krävande att ta hand om två bebisar så att kunna ta en varsin ibland är skönt.

Nu ska jag fixa lite med bilder..
hej hej :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja men dåså, måste sett ut så bara.



Och du, kamera är ett måste. På gränsen att videokamera också är det! jag valde en videokamera istället för systemkamera och det ångrar jag inte en sekund :)

2010-07-28 @ 22:21:39
URL: http://attblifler.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback