Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

1 Juni

Idag är det Juni,, är det inte då man säger att det är sommar? Hittills har jag inte sett det som sommar iaf, men , får hoppas det är varmt ett tag och att solen skiner så man får lite riktiga sommarkänslor.

Hugo hade svårt att somna igår, vet inte varför men han somnade inte förrän vi lade oss vid 22.
Så imorse sov han tills klockan ringde kl 8.
Han är på dagis nu, jag gör ingenting..
allt har krånglat hela morgonen och då tappar jag lusten till allt..
konstigt egentligen hur fort ens energi tar slut,, men det är inte så konstigt..

Hugo fick ju medicin mot pollenallergin, jag var dit en dag förra veckan och skulle ta ut dropparna, då var dom slut men hon beställde nya tills dagen efter, så Ronny var dit och skulle ta ut dom, men dom fanns inte ändå.. så han fick nån lösning hem..
och sånt är omöjligt att få i Hugo! Jag blir så arg,, jävla kärring :p
Det gick någorlunda bra förut, men sen det där hände med Neo och vi verkligen försökte få i Hugo de där pillren som vi fick så är det omöjligt..
flytande alvedon tyckte han till och med var gott förut..
nu när man försöker så spottar han bara ut allt, och "tvingar" man i han så spyr han upp allt ..
Tabletter mot pollen är ju bara för äldre barn, läkaren sa att det fanns nå för barn mellan 2-6 år men då fick dom inte väga mindre än 30 kg.. haha finns det verkligen 2 åringar som väger 30+ kg??
Sjukt isåfall, Hugo är 2 1/2 och väger ca 16 kg och han väger "normalt" för sin ålder..


Jaja, ska väl försöka bli på bättre humör.. städa behövs, disken ska tas undan, mycket ska göras..
men jag orkar inte.

Imorgon är det ultraljud igen! Jag längtar.
Och jag går in i v.33 också :)




Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Tack så mycket! Nee den hade säkert varit riktigt fin i någon annan färg med, men jag älskar rosa hehe :D

2010-06-01 @ 11:00:39
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hej!



Just nu diskuterar vi på Babyvärlden.se det här med ultraljud. Gå gärna in och kommentera samt länka till era bloggar:



http://www.babyvarlden.se/Nyhetsartiklar/MinStory-Att-inte-veta-konet-ar-en-del-av-tjusningen/



Mvh

Stefan.

2010-08-20 @ 13:22:09
URL: http://www.babyvarlden.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback