Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

ÅÅh.

vad jobbigt det är!
Jag kan varken sitta eller stå, speciellt inte ligga ner och knappt andas. Det gör hemskt ont alltså.
Helt sjukt.
Det är nog värre än att föda barn hehe.
Så fort jag ska ta ett andetag så gör det ont i axeln och strålar ner mot revbenet/under bröstet och det känns som om det ska spricka. Att hosta, sucka eller ta ett djupt andetag är jättesvårt.
Varje gång jag skulle vända på mig inatt kände jag bara för att börja grina som ett litet barn.
Jag hoppas att detta går över snart!!
Hade även massa förvärkar inatt, skulle inte förvåna mig om allt ska hända på en gång..
Som tur var så avtog dom och idag har jag inte känt nånting.


Har nyss tagit en dusch, ska göra mig & Hugo klara sen åker vi till Selja och hjälper mamma med fixet inför firandet av Mattias & Jessica, om jag orkar,, annars sitter jag och tittar på :p
Sen ner på stan och titta..
ikväll kommer jag va helt dö, tur att det är helg så Ronny kan ta Hugo imorgon..
Han jobbar idag så han kan tyvärr inte va med på studentfirandet.


Aja, vi hörs kanske ikväll!
Ha de bra, Puss & Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback