Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

AAhhh!

Jag svettas ihjäl, usch vad varmt det är idag.
Tänk att man klagar på allt ;)
Jag är glad att det inte har varit sån här värme så värst mycket hittills iaf, kan lova er som inte vet att det är inte kul i slutet av graviditeten med alla hormoner & värme & allt :p


Har varit på MVC iaf. Har gått upp 2 kg till på en vecka hehe, 14 kg totalt.
Men nu i slutet kan det ju va mycket vatten osv + att bebisarna växer fort.
Magen går efter kurvan så dom måste ju växa som dom ska :)
Bebis 1 som fortfarande ligger med huvudet ner låg typ fixerat sa hon,
det gick inte att rucka på.
Alla prover var bra, järnnivån är bra men ska äta tabletterna ändå så att jag orkar med sista tiden.


Angående mina smärtor som jag har,, hon sa att jag ska vara väldigt uppmärksam,
även när det trycker neråt som det gör.
För eftersom jag inte hade så ont när jag skulle föda Hugo, så kan det va lika nu sa hon,
så om det trycker mycket neråt så kan dom va på gång ut utan att jag har så värst mycket onda värkar.
Så jag ska va försiktig, men jag vet ändå inte vad jag ska ta på allvar och vad som inte betyder förlossning liksom..
Skulle det börja trycka mycket neråt så skulle jag ringa 112. Läskigt!
Jag är helt förvirrad, jag vet inte vad jag ska vänta på för tecken..
om jag får onda värkar så inser man ju när det är på allvar..
men om det är bara lite smärtor som jag har typ jämt så vill man ju inte åka in ifall det inte är nåt.
Hon sa att föds dom nu så gör det inget, men helst en vecka till så jag kommer in i v.36+..
Startar det nu så försöker dom nog inte stoppa det heller eftersom jag är så pass långt gången.


Ja det var det jag kommer ihåg iaf..
nu ska jag packa upp allt mat, nu fyller vi skåpen så vi har hemma ifall jag ska föda snart så vi slipper handla det första vi gör när vi ska hem sen ;)




Kommentarer
Postat av: KB

Hoppas Att Det Går Bra För Dig. Jag Håller Tummarna För ER.

Kram Fråm Kerstin B

2010-06-24 @ 16:43:34
Postat av: Malin, 22 år Gravid v39

Var också hos bm idag och jag har gått upp 3 kg på en vecka så är uppe på 20 nu :( usch. vill ha detta överstökat orkar inte mer.

2010-06-24 @ 17:58:30
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback