Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Glass är gott.

Ja det är väl lika bra att skriva här :p
Har sovit en stund, nu känns det lite bättre.
Jag vet ju att man får ont om man inte tar det lugnt.. men dom senaste dagarna har jag ju knappt gjort nånting, förutom när vi handlade i Fredags. Mer lugnt än såhär kan jag inte ta det :p
Därför blir man så fundersam på om man ska ta det på allvar när man ändå får ont liksom..
Går det inte över så ska jag ringa barnmorskan imorgon så får hon kolla.
Fast då skickar hon väl mig till gyn igen som förra veckan..
men men..
Är lite pinsamt när man faktiskt har ont och det känns som om det är nåt på gång, men när det inte är på allvar ändå , folk tror ju att man bara hittar på eller överdriver.

Idag är jag i v.34+4, det kommer kännas mycket bättre om det händer nåt om en vecka, eller två,
i v.35+4 eller 36+4.
Efter v.36 så räknas dom ju som "klara" och då behöver man kanske inte ens ligga på neo-avd..

Men ja, jag bestämmer inte över detta, kommer dom ut så kommer dom ut..


Ibland önskar jag att vattnet går, så man vet att DET ÄR PÅ GÅNG så man vet hur man ska göra.
Är ju inte bara att åka iväg när jag inte vet säkert..
man ska ha barnvakt, skjuts, osv..




Kommentarer
Postat av: Frida

Ooh hoppas allt kommer gå bra :) Stort lycka till :D

2010-06-20 @ 20:09:17
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: birgitta

Nina var är du ?inte ett ord än du som är så flitig att skriva.Har du åkt in till kk....blir nervös ju...kram

2010-06-21 @ 10:18:39

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback