Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gottis.

God kväll!

Sitter och äter choklad pudding m.grädde. Trodde det skulle va gott men jag känner ingen smak. Trist när det är så : /
Hugo verkar tycka om det iaf ;)
Lite kvällsmys såhär på torsdagskvällen innan han ska sussa :)
Det måste man unna sig ibland!


Nu ville han lyssna på musik, Mojje-Bajamaja. Dom brukar lyssna på den på dagis och vi fixade den här hemma, så nu vill han alltid lyssna på den :)


Imorgon ska vi handla.. ska på jysk en sväng, handla lite mat och sen måste jag köpa en amningsbh.. det ska man väl helst köpa efter förlossningen eftersom tuttarna sväller så mycket :p
men det känns lika bra att köpa en i större storlek så jag har ,, så får jag köpa fler sen. :)

Undrar om det blir fint väder i helgen? Vi funderar på att grilla lite igen & bjuda syrran på lite gott :)
Synd att vi inte har nåt stort bord annars hade vi kunnar bjuda fler.. Adde, Kerstin, Mattias & Matilda..
Hade varit trevligt! Men men vi får ta det sen.


Nej nu ska jag roa min son en stund innan han ska sova.
Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback