Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Härlig Lördag.

Hela dagen har varit bra :)

Vaknade imorse och insåg att jag knappt hade haft ont på hela natten, så jävla skönt.
Hoppas det håller sig borta nu för det där var bland det ondaste jag varit med om!


Ronny & Hugo skulle till pappa/farfar Stefan och greja med bilar, samtidigt skulle Hugos kusin Liam komma dit så dom har lekt massor :)
Dom gick på förmiddagen så jag fick sovmorgon ända till 11 ;)
Eller jag sov väl inte, men att bara ligga i sängen och dra sig behövs ibland..
att fundera på allt, och att inte behöva gå upp när man känner att man inte orkar..

Sen kom en nybakt student (syster) och mammsen hit, vi åt en glass & pratade om lite allt möjligt :)
Skönt på ett sätt att Jessica inte går i skolan mer, då har vi mer tid att umgås!
Tills hon fått jobb, men jag hoppas att hon inte får det förräns bebisarna är födda så jag har någon att umgås med hehe, ;).
Hon såg faktiskt inte bakis ut, fast hon har hållt igång typ hela veckan och hela dagen igår.
Tänk om man var så, jag blir ju så bakis så det är hemskt, jag ligger alltid och spyr hela dagen efter, får inte behålla nånting, varken vätska eller mat..
fast jag inte dricker mycket alls.

som tur är så har ju inte det hänt så ofta sen jag fick barn, och mer sällan kommer det bli nu, vilket jag tycker är skönt. Visst vill man gå ut och roa sig och släppa loss ibland, det behöver man också för att orka fortsätta vara en bra förälder & ta hand om allt i vardagen.
Men jag väljer absolut hellre att vara hemma och umgås med Ronny & mitt barn /mina framtida barn.
Ja självklart har jag inte varit ute och druckit nu under graviditeten, men folk fattar ju trögt när dom läser så är väl lika bra att påpeka det :p


Nu kom Ronny & Hugo hem :)
Ska pussa lite på min söte son sen laga mat.
Är sugen på grillat, men det åt vi i fredags , så idag får det bli nåt annat. annars tröttnar jag på det :p



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback