Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hoome!

Har haft en bra dag :)
Hugo blev lite åksjuk på vägen dit, vi brukar ju inte åka sådär långt och det var första gången som han blev åksjuk, men det var inte så mycket spya som tur var. Kunde vart värre.
På vägen hem så spydde han inget alls utan sov rätt länge så det var skönt.


Jag måste säga att jäklar vilken skillnad det är på hur studenten firas på olika ställen.
Här i Mora är det världens ståhej och dom går genom "stan" och det är fullt ös.
I Hedemora så gick dom bara ut genom skoldörrarna, sjöng en trudilutt och sen var det klart.
Inget ös alls. Visst, dom kanske öser på efteråt men det var verkligen inte lika stämning som när dom tar studenten här i Mora.

Men nu har Thomas klarat det och jag är glad för hans skull! :)
Han börjar bli vuxen han också! :)
Utbildad, har lyckats ta lastbilskort + släp, har bott hemifrån i 3 år och har klarat av det (är ju inte alla som pallar ansvaret liksom..) , och nu ska han flytta hem hit igen och söker jobb för fullt.
Ska bli trevligt att ha brorsan hemma igen nu när han har vuxit till sig och vår åldersskillnad(4 år) liksom inte är lika tydlig.
Är ju svårt ibland när det är stor åldersskillnad mellan syskon,
jag vet liksom inte hur jag ska va mot t.ex Lars som är 10 år yngre än mig.
10 år är mycket och jag är så van att leva i vuxenlivet medans han är 14 år gammal..



Nu ska jag se om det är nåt på tv.
Lägger ut nån bild sen när Ronny kommer hem med kameran, han & Hugo gick till Färnäs en stund och har inte kommit hem än?..

jaja..

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: nathalie - gravid vecka 32

Jo det förstår jag, men det är sant att ha för mycket än för lite med sig :D



Det är ju så svårt att veta när det är första barnet ;P.

Jaha okej :D, men hur blir det när dina bebisar FIXERAR sig?:O eller går det ens när det är 2 st?:P



Jo det blir ju tyngre för dig! , Ja jätte kul! Vi har tänkt att hon ska heta Medina :)

2010-06-11 @ 22:32:33
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: nathalie - gravid vecka 32

Nej allt är ju så nytt :)



Jaha haha vad konstigt det låter :P ligger den andra som vanligt då eller? och kommer ut direkt efter att den första kommit?:P

kram

2010-06-12 @ 14:10:53
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v37

Nej förmodligen inte, jag tror inte hon kommer vända sig om då hon faktiskt har legat med huvudet neråt de senaste 8 veckorna iaf :) men som sagt, hon har ju fortfarande chansen och man blir ju lite rädd över att det ska hända.



Men vad skönt att du får den hjälp du behöver då. Är ju en helt annan femma att ta hand om tvillingar än bara 1 enda :P

2010-06-12 @ 17:03:49
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback