Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

IKEA

Sitter och kikar på IKEAs hemsida.. mamma ska till min moster i Rimbo i helgen och på vägen hem ska hon till Uppsala så då ska hon få köpa lite bebisgrejer åt oss när hon ändå är där ;)
Typ täcke & kuddar, sängkläder, nån bebisleksak osv.
Madrass till spjälsängen kostar lika mycket som på jysk (enligt internet iaf) så det kan vi lika gärna köpa här i Mora..
Hon ska även ta med sig vagnen som vi ska få av min kusin, hennes tvillingar har fyllt 5 i år (tror jag). Tiden går fort!
Så då har vi en "bebisvagn" och en lite smidigare som dom kan ha när dom kan sitta upp & vara framåtvända. Vill inte ha dom så för tidigt, vid 8 månader sägs det vara okej att vända dom, det gjorde vi med Hugo också.. dom behöver se sin mamma/pappa & känna den tryggheten före det :)

Det är bra med kontakter. Vi skulle aldrig ha råd med en ny tvillingvagn just för tillfället..

Jag tänkte ju sy egna sängkläder åt bebisarna, men har inte orkat kolla efter tyg än och tyg är så jävla dyrt, så då kan vi lika gärna köpa nåt nu så kan jag sy eget sen.


Vi behöver fortfarande en babysitter.. nån som har en som inte är allt för skabbig till salu?

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback