Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kliiiii.

Alltså jag blir tokig.
Helt plötsligt började det klia överallt.
fattar inte varför.
Jag tänkte att det var för att jag var svettig eller nåt så jag duschade men inte fan funkade det.
Vet att man kan få värsta klådan på kroppen när man är gravid men jag hoppas det bara är tillfälligt,
jag kanske fick löss bara sådär poff haha. eller inte :p


Har mått lite konstigt idag,, det känns verkligen att magen har sjunkit,
huden ovanpå magen ovanför naveln spänner eftersom magen dras nedåt..
Ronny & Hugo gick till willys, jag ska snart göra spagetti och köttfärssås, min specialité ;) Så gott.
Sen ska jag nog vila..
är lika bra..

Imorgon jobbar Ronny först 5-9 , sen ska vi åka till Hedemora och kolla på lillebror Thomas student,
ska bli skönt att komma ut lite, att se nåt annat en stund.
Ronny tog ledigt några timmar så han kan följa, jag vill gärna att han är med IFALL nåt händer med magen.. det behöver ju inte hända nåt, men jag vill ha han med ändå..
Sen på lördag jobbar han igen, dom på hans jobb har blivit beordrade(stavning?) att jobba massa övertid i Juni månad, fast dom vet ju vårat läge så Ronny måste inte om han inte kan ;)
Skönt att veta,, att dom är lite förstående på hans jobb..



Jag kom på en sak, när bebisarna är födda så har ju Ronny dagar som alla nyblivna föräldrar får, tror det är 20 dagar när det är tvillingar..
men blir det då samma summa pengar som föräldrapenning åt Ronny eller får man lön som vanligt då?
Jag kommer inte ihåg hur det var när Hugo föddes..
Skulle inte förvåna mig om det också ska krångla..
Försäkringskassan krånglar ju som fan..
jag hoppas verkligen att dom gör klart så jag får min föräldrapenning när jag ska.

Nu ska jag göra mat..
hej :)

Kommentarer
Postat av: nathalie - gravid vecka 32

Jaha oj det visste jag inte :O

Ja jag tänkte vänta tills jaag fött :)

Förstår det :P jag tycker inte att det är tungt än:P

Vet ni kön? :) Känner man att båda sparkar och sånt samtidigt? :P



Jag mår super! :) hur mår du själv?

2010-06-10 @ 16:11:14
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback