Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kväller..

Hemma igen..
Dag 1 av 3 är avklarade, snart.
Hugo ska varva ner lite sen sova, då ska jag se på tv och sen sova jag med..
Det som är värst med dessa dagar då Ronny jobbar 12.30-23.30 är att det är så lång tid som jag inte kan roa Hugo så bra,, jag kan liksom inte leka eller så som man kan när man är icke-gravid.. hehe..jag känner mig så elak mot han om vi är hemma och han får roa sig själv.


Hugo fick en cykel idag! :) Av snälla låtsasmorfar Hans.
Han tycker jättemycket om den fast han kan inte cykla så bra än ;)
Men det lär han sig snart!


Sen kom Adde dit på motorcykeln, ooh vad skoj tyckte Hugo, en stor moped typ :)
(fast Hugo var lite rädd när han fick sitta på den. :P )

Snacka om att Hugo kommer bli en kille som är intresserad av allt med motorer i,
det är han redan och det är inte så konstigt när han har allt omkring sig ganska ofta,
vanliga bilar, raggarbilar, folkracebilar, traktorer, mopeder, motorcykel, fyrhjuling, osv osv..
Sen har han ju sånt i släkten, nästan alla i våra familjer är ju intresserade av allt sånt,
förutom syrran, mamma & jag typ :p



Vi handlade lite på vägen hem,, gud vad hemskt det är att va ute nu..
alla glor ögonen ur sig och man känner sig bara fet & ful hahaha.
Jag ska skriva på mina tröjor, "tvillingar", och ha på magen ;)
Jag ska handla på torsdag sen ska jag fan inte visa mig förräns bebisarna är födda :p


Nu ska jag byta om på Hugo.
Lägger ut bilder sen :)

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback