Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag.

Det har varit lugnt i magen inatt,, skönt.. så jag har lyckats sova lite iaf.
Den här veckan jobbar Ronny kväll,, så jag & Hugo ska till Selja/mamma och vara där på dagarna så jag får hjälp med Hugo,, är fint väder idag och skulle vara det några dagar så då kan vi vara där och passa på att sitta ute och bara ta det lugnt.
Hon har semester nu också så det passar bra..


Hatar dessa kvällsveckor.. tur att det bara är 3 dagar denna vecka iaf.


Jag måste erkänna att jag blir irriterad. När jag skriver eller säger att jag har ont i magen och så,
då kommer folk och säger att " men det kan väl inte vara på gång redan", eller "ska dom inte vänta lite till",, men hur sjutton ska jag kunna styra över det??!.
JO det kan faktiskt hända redan, är det tvillingar så kan det starta när som helst,
det är inte som att vänta ett barn, det är mer risker och jag blir så irriterad när folk inte tar en på allvar. Inte undra på att man inte vill ringa sjukhus heller eftersom man är så van att folk inte tar en på allvar..
Jag hoppas att det inte är på gång än, nån vecka till kan dom stanna där inne och växa till sig,
MEN skulle det starta så kan ju inte jag göra nåt åt det.
Så sluta klaga.


Jag är i v.34+5 idag.. det kan hända mycket på bara några dagar nu när jag gått så långt.
Tvillingar brukar födas runt v.36, det är liksom inte så många som går tiden ut, det händer men är inte lika vanligt.
Visst, jag kanske går tiden ut, det vet man aldrig.
Men jag kan även föda för tidigt..
det återstår att se.



Ska bli spännande att se bebissakerna som mamma köpte på vägen hem igår,
eller köpte och köpte, hon lade ut till de..
+ att se vagnen som vi fick överta av min kusin :)



Nej nu ska jag se vad vi ska äta till lunch sen åker vi..
Finns på mobilen om ni vill nåt ..
Hej hej..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback