Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag.

Ny vecka & ny dag.

Det regnar då och då, Hugo tycker det är skoj, speciellt när det ösregnar sådär så det dundrar i taken hehe, han brukar stå på balkongen och titta ut. Barn är lättroade ;D

Just nu väntar vi på syster som ska hit och hälsa på, Hugo tittar på Alvin & gänget 2.

På nyhetsmorgon snackar dom om Johan Falk filmerna,
åh jag saknar att se dom,, jag såg allihopa på bara några dagar i höstas,
och bara för det så måste jag ju vänta tills det kommer ut nya :P
Tror dom började filma någon ny nu i våras? Hoppas!
Hatar att vänta på nya filmer och nya säsonger av program..
Jag vill ju se alla fortsättningar på en gång. :p

Hugo har fått sitt tålamod efter mig, vi har inget tålamod alls vissa dagar.
Allt ska funka bra och allt ska gå smidigt till, annars blir jag/han tokig :p
Och jag kan inte vänta, allt ska helst ske NU. Stressad, ja..
men jag har kommit på att jag trivs bäst när jag är stressad & har fullt upp,
även om det inte är så bra i längden..
Jag har väldigt svårt att hitta en bra balans mellan stressen & att försöka ta det lugnt..




Tänkte packa BB väskan idag, har inte gjort det än..
men jag har börjat få såna förvärkar ibland och det trycker neråt,
så det känns säkrast att packa den, även om det kanske är flera veckor kvar,
men då har jag det gjort iaf.
Fast jag vet inte vad jag ska ha med mig..
Jag har bestämt & tvättat bebiskläderna som ska med, (ja jag tvättar alla bebiskläder, nya som begagnade, så dom är fräscha till MINA bebisar)
men jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig..
vad ska man ha för byxor? Fula mjukisar?
Om man måste göra kejsarsnitt, kan man ha byxor då eller måste man ha sjukhuskläder? :p

Sen vet jag ju inte hur länge vi blir där, hur mycket man behöver..
men någon får väl köra dit mer kläder om det behövs, det måste ju vara tillåtet.
Har föresten hört av flera stycken nu att besöksförbudet inte är så strängt ändå,
att folk har fått hälsa på dom som legat där, fast inte kommit in till själva rummen..

Jaja,,
är mycket att tänka på just nu..

Hej hej, hörs sen.




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback