Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Massa minnen :)

Hörde att lunarstorm ska läggas ner.. jag har en användare där, men är aldrig in dit..
var ju ett x-antal år sen man var aktiv där.
Men jag fick lov att gå in och titta vad jag har för bilder, åh vad mycket minnen man har när man ser alla bilder :)



Typ 2005/2006.. Jag..  Jag & Syrran..



Hahaha..



Hugo nån månad gammal..
Dopet 19/1-08, mamma & Hugo.


Pappa Ronny..  Syrran, jag, Ronny, Hugo, Adde :)


Emma & Hugo.   Hugo några timmar gammal :)


Glad som vanligt :) .    Stolt nybliven pappa på BB :) 30/10-07.




Hugo i magen, kass bild eftersom jag fotade bilden, hade ingen scanner på den tiden ;p


Sötnos.  Syrran & Hugo.


Liiten plutt :)  Älskade Hugo!




Några dagar gammal... Första bilturen var inge skoj :p





Älskade barn :)




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback