Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mätt.

Gud va mätt jag är, men ändå så vill jag äta :p
nu sista veckorna bryr jag mig inte, jag tänker äta vad jag vill när jag vill.
;)

Vi har grillat kött, gott var det. :)
Hugo åt korv som vanligt, han är jättesvår att få att pröva nya saker, men det ändras väl det också som allt annat.
Sen för en liten stund sen så åt vi kvällsmacka innan Hugo skulle sova,,
Nu är jag småhungrig igen haha.
Ska äta lite godis sen till filmen ;)

Måste ju fylla på med energi så jag orkar med förlossningen, dom säger ju att man helst ska äta pizza, pasta eller liknande innan förlossningen så man har massor av energi att göra slut på.
Eftersom jag inte fick i mig varken mat eller vätska när jag skulle föda Hugo så är det lika bra att se till att ha ätit bra, så jag orkar pluppa ut två barn :)


Jag tänkte jag skulle försöka mig på att mobilblogga sen..
så jag kan skriva när vi är på bb.
Jag vet inte hur man gör men det går väl att ta reda på.


Tänkte jag skulle lägga ut en magbild, men vågar fan inte haha.
Ser så hemskt ut,, så stor :p
Men jag kanske ändrar mig senare..


Ha en bra kväll!
Hej.

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v39

Jo jag vet att man oftast gör det, men jag hoppas verkligen hon känner sig redo vilken min, dag som helst. för nu orkar jag inget mer

2010-06-26 @ 09:52:02
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback