Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Midsommarafton.

Och jag känner inte för att göra nånting speciellt.
Har sovit dålig inatt igen & vädret är inte speciellt fint..
ser ut som om det ska börja regna när som helst.

Mitt humör ändras verkligen efter vädret, när det är såhär ute så har jag inte lust med nånting,
bara att typ sitta inne & glo på tv..
När det är sol så har jag inspiration till att göra hur mycket som helst, då är det bara orken som fattas, men det är inte så konstigt med tanke på vad som händer just nu..
Nej nu är jag trött på att vara gravid!

Har snart lidit mig igenom 9 månader och nu ska jag inte bli gravid på flera år haha.
men jag har klarat det ;) och om vi skaffar fler barn sen, och det inte är tvillingar, så klarar jag det lätt jämfört med denna tvilling-graviditet. :)



Nej nu ska jag ta vara på egen-tiden som jag har några timmar framöver och se om det finns nån bra film att se på datorn :)

Ronny & Hugo gick till Färnäs, Hugo ska leka med sina kusiner, bra de, så han får leka av sig lite :)
Vi tänkte åka till selja och titta på midsommarstångs-resning eller vad det heter haha,
men orkar inte..

Bättre midsommar nästa år kanske!

Hej hej.


Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v39

Ja jag längtar enormt och hoppas på att hon ska komma ut snart, vi har beställt henne och önskat henne nu till helgen men tror inte jag lyckas få ut henne :P

2010-06-25 @ 12:54:54
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: nathalie - gravid vecka 34

Har glömt att fråga, kommer du föda vaginalt? :)

2010-06-25 @ 16:23:44
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback