Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Morgonmys & v.33.

Idag är Hugo ledig. Vi ska på ultraljud kl.11.00, och han slutar på dagis 11.45, så då hinner vi inte på UL och till dagis i tid, så då kan han lika gärna va ledig och följa med oss så slipper vi stressa och tänka på att vi ska hinna till dagis i tid :)
Tror han behövde det också, han sov ända till 8.15 idag..
Så jag & Hugo har ätit frukost i lugn & ro och tittat på bompa :)

Ronny kommer hem om en stund, han jobbar till 16 denna vecka men han ska med på UL så han kommer hem snart..

Idag är jag i v.33 också, eller ja 32+0 blir det.
Det beror ju på hur man räknar. :)
4 veckor till hoppas jag att dom vill vänta i magen.
Fast det beror ju helt på hur dom mår och hur allt går när dom föds,
min vän Helen fick sin Ida i v.34 och dom behövde bara va inne i 2 veckor,
men det beror väl kanske på vad dom väger också, tvillingar kan ju va mindre fast ändå "klara" och mogna..

Men det är ändå inte lång tid kvar! Runt 4 veckor är ju ingenting, det går skitfort. 4 veckor sen känns som nyss.

Jag hoppas dom kommer så jag slipper den värsta sommarvärmen, än så länge tycker jag inte att det har varit sådär jättevarmt som det kan bli, jag svettas för ingenting men jag överlever hehe.
Fast ioförsig så är hormonerna efter förlossningen värre än under graviditeten ibland..
men ja, vi får väl se, jag bara funderar lite på allt. :)



Usch jag är lite yr i bollen idag känner jag, och ont som fan i ben, höfter, rygg, och överallt där nere.. undrar om jag kommer orka gå dit idag?.
Jag vill, det är bara bra att gå och röra på sig, men det är svårt när man har så jävla ont och blir yr & svimfärdig så lätt..
Tur att jag har Ronny med mig!



Nej nu ska jag sminka mig..
hörs sen. Puss & Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback