Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

MVC besöket.

Äntligen hemma igen.. tog rätt lång tid på mvc idag.
Proverna var bra & jag har gått upp 4 kg till på 3 veckor, det märks att bebisarna växer fort nu!
Totalt 12 kg. Såhär mycket har jag aldrig vägt, hemskt haha. Tur att jag har en "orsak", sen ska kilorna bort!!

Hjärtljuden var bra, bebis 1 hade 132 och bebis 2 hade 152.
Magen följer kurvan exakt. :)

Angående smärtorna, hon ringde spec-mödravården, dom hade ingen tid idag..
Skulle ju på ultraljud på torsdag men fick en tid imorgon istället.
Imorgon ska jag även till gyn och göra ctg-kurva, sen ultraljud och undersökning.
Men hon sa att om jag får ont 2 ggr under kvällen så ska vi till Falun ikväll och lugna ner livmodern.. läskigt.
Jag brukar ha ont minst säkert 5-6 ggr/dag..
onda "förvärkar" eller vad det nu är..
hon sa att det inte fick vara 3-4 st inom 3-4 timmar..
Hon undersökte iaf inte, för man ser bäst om man gör ultraljud på livmodertappen typ.

ja nåt sånt.. så vi får väl se, ska iaf ta det lugnt resten av denna dag och hoppas på att jag inte får nå ont.

Hon hoppades att bebisarna väntade 2-3 veckor till, och det hoppas jag med.
Har jag stått ut så här länge så står jag ut lite till.
Om nu kroppen håller med det vill säga. :)



Nu ska jag äta mat!
Hej hej.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback