Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Not yet.

Lika bra att uppdatera så länge jag kan ;)

har sovit några timmar, skönt!
Har inte lika starka värkar som imorse, men jag har liksom ont konstant. fast inte sådär jätteont heller. så att ringa falun känns inte aktuellt just nu.

Eftersom jag har sovit så kan det ju ha lugnat ner sig pga det,, ska se vad som händer om ett tag nu när jag är vaken.

Men jag tror att nåt är på gång snart ändå, det känner man liksom på sig.
Bebisarna känns som om dom ligger jättelångt ner, svårt att förklara hur allt känns..

Kommer dom inte idag så kanske imorgon eller tisdag, eller ons,tors fre haha..
vem vet.

Men om jag börjar få såna känningar som imorse då jag nästan fick lov att andas igenom värken,
så är det nog inte långt kvar.


Jaja.. vi får se helt enkelt.
Jag vågar inte tänka för mycket på det för då kommer dom väl inte förrän nästa månad :p


Kommentarer
Postat av: Jannika

Åh va spännande att det börjar kännas att förlossningen är på g!:)längtar:P

2010-06-27 @ 14:10:07
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback